ثبت نام مدارس شاهد استان بوشهر

9 آذر 1397

مدارس شاهد استان بوشهر از علاقه مندان به تحصیل در این مدارس با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام در مدارس شاهد استان بوشهر در مقاطع تحصیلی مختلف صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام مدارس شاهد استان بوشهر در این مدارس ادامه تحصیل دهند.

ثبتنام مدارس شاهد استان بوشهر

مدارسشاهد استان بوشهر از علاقه مندان به تحصیل در این مدارس با در نظر گرفتن شرایطاختصاصی ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام در مدارس شاهد استان بوشهر در مقاطعتحصیلی مختلف صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند در صورت دارا بودن شرایط ثبت ناممدارس شاهد استان بوشهر در این مدارس ادامه تحصیل دهند. ازجمله شهرهای بزرگ استان بوشهرمی توان به بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج اشاره کرد.

نشانیسایت سبز مشاور sabzmoshaver.com می باشد. ثبت نام مدارس شاهداستان بوشهر در مقاطع تحصیلی بدین صورت می باشد : ثبت نام مدارس شاهد پایه ابتداییاستان بوشهر ، ثبت نام مدارس شاهد پایهمتوسطه اول استان بوشهر ، ثبت نام مدارس شاهد پایه متوسطه دوم استان بوشهر و ثبتنام میان پایه مدارس شاهد استان بوشهر.

برای ثبت نام مدارس شاهد می توانید از لینک ثبت نام مدارس شاهد سبز مشاور " از مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور کمک بگیرید.


شرایطثبت نام مدارس شاهد استان بوشهر

باتوجه به اینکه پذیرش در مدارس شاهد استان بوشهر در پایه های مختلف صورت می گیرد ،پس شرایط ثبت نام دانش آموزان در مقاطع مختلف متفاوت می باشد. دانش آموزان برایورود به مدارش شاهد باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی ، شرایط اختصاصی مدارس شاهد وهمچنین امتیازات لازم برای قبولی در مدارس شاهد را داشته باشند.

باتوجه به اینکه داوطلبان پایه اول ابتدایی هیچ سابقه تحصیلی ندارند ، در پذیرش پایهابتدایی مدارس شاهد شرایط عمومی دانش آموزان و امتیازات مربوط به مدارس شاهد لحاظمی گردد.

دانشآموزانی که داوطلب شرکت در ثبت نام پایه ششم به هفتم مدارس شاهد استان بوشهر هستندباید در تمامی دروس پایه پنجم نمرات خیلی خوب و یا حداقل در دو درس نمره خوب راکسب نمایند. همچنین برای پذیرش در پایه متوسطه اول مدارس شاهد ، دانش آموزانبایستی امتیازات مربوط به جدول امتیازبندی مدارس شاهد رو کسب نمایند.

همچنینداوطلبانی که میخواهند در ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد استان بوشهر شرکت نمایند بایستی معدل نمرات آنها در پایه هشتم 18 به بالا باشد.

زمانو نحوه ثبت نام مدارس شاهد استان بوشهر

ثبتنام مدارس شاهد استان بوشهر هرساله و یک مرتبه در سال انجام می گیرد که داوطلبانبرای تحصیل در این مدارس باید بر اساس زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت نام خوداقدام کنند. ثبت نام مدارس شاهد استان بوشهرمعمولا هرساله از اول خرداد ماه شروع شده و تا اواخر مرداد ماه ادامه مییابد. بدین صورت که ابتدا ثبت نام پایه ابتدایی مدارس شاهد استان تهزان شروع شده ودر ادامه به ترتیب ثبت نام متوسطه اول مدارس شاهد و متوسطه دوم مدارس شاهد استان بوشهرشروع می گردد و در آخر هم ثبت نام میان پایه مدارس شاهد استان بوشهر انجام میگیرد.

ثبتنام در مدارس شاهد استان بوشهر به صورت اینترنتی بوده و مدارس از انجام ثبت نامحضوری اجتناب میکنند. همه متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت مدارس شاهد کشور به نشانی اینترنتی www.saja.medu.ir نسبت به ثبتنام خود اقدام نمایند.

دانشآموزان توجه داشته باشند که برای ثبت نام در سایت مدارس شاهد نیاز به پرداخت هیچهزینه ای ندارند. دانش آزموان میتوانند با وارد کردن شماره دانش آموزی و شمارهشناسنامه خود وارد سامانه ثبت نام شده و مشخصات داوطلبی خود را وارد نمایند. پس ازتکمیل اطلاعات داوطلبی باید مداس مربوط به منطقه سکونت خود را به ترتیب اولویتانتخاب نمایید و در ادامه در صورت داشتن امتیازات مربوط به قبولی در مدارس شاهداستان بوشهر می توانید آن ها را وارد نمایید. پس از تکمیل تمامی مراحل بت نام درانتها باید کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید.

توجهداشته باشید که ثبت نام مدارس شاهد استان بوشهر مختص خانواده های شاهد و ایثارگراننمی باشد و تمامی داوطلبان میتوانند در ثبت نام این مدارس شرکت کنند.

اعلامنتایج مدارس شاهد استان بوشهر

داوطلبانیکه در ثبت نام مدارس شاهد استان بوشهر شرکت داشته اند میتوانند یک هفته پس ازاتمام زمان ثبت نام مدارس شاهد استان بوشهر ، به سایت saja.medu.ir جهت مشاهدهنتایج خود مراجعه کنند. داوطلبانی که موفق به پذیرش در مدارس شاهد می شوند بایستیبا در دست داشتن مدارک مربوط به پذیرفته شدگان مدارس شاهد استان بوشهر به مدرسهمربوطه مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم