سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

17 آذر 1397

ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میگیرد. برای گزینش دانش آموزان در هر دو مقطع مدارس تیزهوشان ازطریق سازمان استعدادهای درخشان آزمونی با عنوان " آزمون مدارس تیزهوشان " برگزار می شود.


سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در دو پایه ششم بههفتم و نهم به دهم انجام میگیرد. برای گزینش دانش آموزان در هر دو مقطع مدارستیزهوشان ازطریق سازمان استعدادهای درخشان آزمونی با عنوان " آزمون مدارستیزهوشان " برگزار می شود.

آزمون مدارس تیزهوشان هرساله و طی یک مرحله برگزار می گیردو کلیه متقاضیان تحصیل در مدارس تیزهوشان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصیآزمون تیزهوشان بایستی در آزمون شرکت کنند و نمره قبولی مدارس تیزهوشان را کسبکنند. توجه داسته باشید که شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم با شرایط ثبتنام مدارس تیزهوشان نهم به دهم متفاوت می باشد.

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان : ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بصورت اینترنتی بوده و ازطریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir انجام می گیرد. داوطلبان توجه داشته باشید که تمامی اطلاعیه ها واخبار مربوط به آزمون تیزهوشان در این سایت منتشر شده و شما باید تمامی مراحلمربوط ثبت نام مدارس تیزهوشان را از طریق همین سایت پیگیری کنید. همچنین داوطلبانمدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم میتوانند از طریق سایت hoosh.medu.ir پیگسر اطلاعیههای ثبت نام پایه هفتم تیزهوشان باشند.

با توجه به چند مرحله ای بودن ثبت نام مدارس تیزهوشان لازممیدانیم شما داوطلبان را با مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سامانه www.azmoon.medu.ir آشنا سازیم :

مرحله اول : اولین مرحله ثبت نام مدارس تیزهوشان تکمیلاطلاعات داوطلبی و انتخاب مدارس تیزهوشان بصورت اولویت بندی می باشد. برای انجاماین مرحله و وارد شدن به سامانه داوطلبان نیاز به رمز ورد همگام دارند که این کدرا باید از طریق مدیر مدرسه دریافت کنند. توجه داشته باشید که رمز ورود همگام روتا اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به همراه داشته باشید.

مرحله دوم : پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان دومین مرحله ازفرایند ثبت نام مدارس تیزهوشان می باشد. داوطلبان باید مبلغی را به عنوان وجه ثبتنام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق سامانهhttp://azmoon.medu.ir/ بصورت اینترنتی پرداخت کنند. توجهداشته باشید که عدم پرداخت هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان به منزله انصراف از شرکتدر آزمون می باشد.

مرحله سوم : مرحله بعدی مربوط به دریافت کارت ورود به جلسهآزمون تیزهوشان می باشد. در این مرحله داوطلبان میتوانند در بازه زمانی 10 روزمانده به آزمون تیزهوشان با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir ، کارت آزمونرو برای حضور در جلسه آزمون تیزهوشان دریافت کنند. لازم به ذکر است که همراه داشتنکارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی می باشد.

چنانچه مراحل بالا را به ترتیب انجام داده اید مطمئن باشیدکه ثبت نام شما در آزمون مدارس تیزهوشان تکمیل بوده و شما هیچ منعی برای حضور درجلسه آزمون تیزهوشان نخواهید داشت. در صورت داشتن مغایرت اطلاعات داوطلبی میتوانید با مراجعه به سایت نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدامنمایید.

منبع: سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونهدولتی مشاور همراه


ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم