رشته های کاردانی علمی کاربردی رشته مخابرات مترو

5 آذر 1397

رشته مخابرات مترو یکی از رشته های محبوب و مخصوص دانشگاه علمی کاربردی می باشد که داوطلبان بسیار زیادی سالیانه در رشته مخابرات مترو ثبت نام کرده و وارد دانشگاه می شوند. رشته کاردانی مخابرات مترو دانشگاه علمی کاربردی دارای واحدهای تخصصی و متفاوت با رشته های مشابه مخابرات مترو بقیه دانشگاه ها می باشد. در زیر درباره رشته مخابرات مترو کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بصورت کلی توضیح داده شده است و تمامی اطلاعاتی که برای رشته مخابرات مترو علمی کاربردی لازم دارید را در زیر قرار داده ایم.


رشته هایکاردانی علمی کاربردی رشته مخابرات مترو

رشته مخابراتمترو یکی از رشته های محبوب و مخصوص دانشگاه علمی کاربردی می باشد که داوطلبانبسیار زیادی سالیانه در رشته مخابرات مترو ثبت نام کرده و وارد دانشگاه می شوند.رشته کاردانی مخابرات مترو دانشگاه علمی کاربردی دارای واحدهای تخصصی و متفاوت بارشته های مشابه مخابرات مترو بقیه دانشگاه ها می باشد. در زیر درباره رشته مخابراتمترو کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بصورت کلی توضیح داده شده است و تمامی اطلاعاتیکه برای رشته مخابرات مترو علمی کاربردی لازم دارید را در زیر قرار داده ایم.

درباره رشتههای کاردانی دانشگاه علمی کاربردی رشته مخابرات مترو

رشته مخابراتمترو جز رشته های  بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی می باشدو در واقع هیچ آزمونی برای ورود به رشته مخابرات مترو گرفته نمی شود. رشته هایبسیار زیادی در مقطع کاردانی علمی کاربردی وجود دارد که یکی از آن ها رشته مخابراتمترو می باشد که در لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی قراردارند.

همانگونهکه می دانیم تمامی لیست رشتههای  کاردانی علمی کاربردی در چهار گروه صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعیقرار دارند. رشته مخابرات مترو در گروه صنعت قرار دارد و شما با انتخاب رشته مخابراتمترو دیگر رشته دیگری از گروه دیگر نمی توانید انتخاب نمایید.

آیندهشغلی رشته مخابرات مترو بستگی به میزان سطح علمی و عملی دانشجو دارد. اگر دانشجوواحدهای عملی رشته مخابرات مترو را با تسلط کامل پشت سر بگذارد و صرفا بدنبالگذراندن واحد و گرفتن مدرک نباشند می توانند به راحتی وارد بازار کار شده و پیشرفتخوبی در رشته مخابرات مترو شوند.

میزانشهریه مخابرات مترو همانند بقیه لیست رشته  های  کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تقریبا در حدود 700 تا 900 هزار تومان برای هرترم می باشد که شاید هر سال مقداری نیز به شهریه متغییر رشته مخابرات مترو افزودهگردد و باز هم میزان شهریه کاردانی رشته مخابرات مترو علمی کاربردی در مقایسه بابقیه دانشگاه ها مناسب تر می باشد. اطلاعات کامل در لینک " رشته های  بدون آزمون کاردانی علمی کاربردی " می توانید ببینید.

ثبت نامرشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مخابرات مترو سالیانه دوبار درصورت می پذیرد. یکبار برای ورودی مهر ماه که معمولا در تیر ماه صورت می پذیرد ویکبار برای ورودی بهمن ماهکه معمولا دی ماه ثبت نام بدون کنکور را برای رشته مخابراتمترو انجام می دهند.

داوطلبانعزیز همچنین برای اطلاع از:

شرایطثبت نام کاردانی علمی کاربردی رشته مخابرات مترو

واحدهایتخصصی رشته مخابرات مترو علمی کاربردی

واحدهایعملی رشته مخابرات مترو علمی کاربردی

میزانشهریه واحدهای عملی و تخصصی و شهریه ثابت رشته مخابرات مترو

زمان ثبتنام دقیق رشته کاردانی مخابرات مترو علمی کاربردی

دانلوددفترچه ثبت نام رشته مخابرات مترو

آیندهشغلی رشته مخابرات مترو کاردانی علمی کاربردی

معدلمورد نیاز برای قبولی در رشته مخابرات مترو کاردانی علمی کاربردی

عواملموثر در قبولی رشته مخابرات مترو

و هرسوال دیگری درباره رشته مخابرات مترو و بقیه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمیکاربردی می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور کمک بگیرید برای تماسبا مشاوران سبز مشاور می توانید به وب سایت sabzmoshaver.com مراجعه نمایید یا با راه هایارتباطی زیر ارتباط برقرار نمایید.

تلفنثابت بدون گرفتن پیش شماره: 9099071375

همراهاول : 99221106

سایت: sabzmoshaver.com

ایمیل: [email protected]

با ما دررشته مخابرات مترو کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهترین باشید و آینده خود رابسازید و در رشته مخابرات مترو بهترین باشید.


ارسال دیدگاه

خطا ...
آدرس ایمیل وارد شده نامعتبر است.
متوجه شدم